2012. július 18., szerda

Új fesztivál a láthatáron

Nemrég azt hittem, minden fesztiválról tudok (épp eleget), amit kis hazánkban rendeznek mostanság. És akkor megtörtént a váratlan: kaptam egy sajtóanyagot. Olvasni kezdtem, és kiderült, mekkorát tévedtem... hiszen hamarosan lesz új a Nap alatt - nem is kell már sokat várni rá.

Az új "jövevényt" Unique Fesztiválnak hívják, és bizony nem kis dologra vállalkozik, már születése pillanataiban: a sajtóanyagból kiderül, hogy augusztus 23-tól három napon át különböző zenei stílusok világsztárjai lépnek majd meg, egy szintén legendás helyszínen, a Budai Várban.

Hogy kik? Már sorolom is: ott lesz többek közt Bonnie Tyler, Rick Astley, Kim Wilde, DJ Bobo, a Scooter... mindegyik ismerősen hangzik, ugye? :) A nemzetközi sztárok mellett pedig magyar sztárvendégekről is jócskán gondoskodtak a szervezők: fellép például a Neo, az Anima Sound System, a Happy Gang, az UFO, az Ámokfutók és a Hip Hop Boyz, a Kozmix és az Animal Cannibals is.

A fesztivál szervezői számára a társadalmi szerepvállalás is nagyon fontos szempont: úgy döntöttek, a Szent Imre Kórház Szülészeti, Nőgyógyászati és Csecsemőosztályának fejlesztését támogatják, így minden jegyvásárló elmondhatja: segítő kezet nyújt a rászorulóknak.

A jelmondat tehát az is lehetne: háromnapos retrozenei maratonra fel! Én biztosan ott leszek. :)

További infók, jegyvásárlás itt: http://www.uniquefesztival.hu/

És egy kis videós kedvcsináló ;) Unique Fesztivál TV spot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése