2012. július 15., vasárnap

Szabó Zsófi és Sarka Kata így készült az Olimpiára

Mindig örülök, ha olyan eseményre hívnak meg, ami a sporthoz is kapcsolódik, hiszen egykor olyan nagy sportrajongó voltam, hogy sportújságírónak készültem. És ez nem vicc. ;) Szerda délelőtt ismét megtalált a régi szenvedély, vagyis én találtam rá azon hírességekre, akik a londoni Olimpia jegyében egy különleges sajtóeseményen mérették meg magukat.

A Kopaszi gátra kellett kimennem, és bár a rendezvény miatt lelkes voltam, az akkor még javában tomboló kánikula és a hatalmas távolság leküzdése végül csaknem kedvem szegte. De magamban úgy ezerszer elismételtem, hogy az Olimpián ennél sokkal keményebb próbatételeket kell teljesíteni, nekem meg egy pár kilométeres gyaloglás is sok(k)? Na ne már. :) És ez végül hatott: befutottam.

Akkor már a sztárok is befutottak, méghozzá a szó szoros értelmében: Samsung Smart Sport a Gyermekekért kampányos fehér pólóban, kezükben az olimpiai lánggal. Vagyis annak hasonmásával. :)



Én Szabó Zsófi és Sarka Kata futását láttam, akik ezután is remekül szórakoztak: együtt nevetgéltek, és láthatóan a "kötelező program" után is jól érezték magukat.


Rajtuk kívül ott volt Józsa Janka, DJ Dominique, a Compact Discóból ismert Walkó Csaba és Baronits Gábor is, akivel sikerült egy rövid interjút készítenem a rendezvényen.


Gábor nagyon aranyos volt, és bár diéta és mozgás témakörében beszélgettünk, örömmel mesélt például arról is, hogy inkább a passzív pihenés híve. De az idei nyári szünetében az aktív, városlátogatós pihi is tervben van, ami miatt kicsit irigylem, mert én általában nehezen veszem rá magam ilyesmire. Nálam a vízpart a "kötelező", pedig a city tourokat is eszméletlenül tudom élvezni, ha már rávettem magam... :)))

De térjünk vissza a rendezvényhez. :) Mint kiderült, hírességeinket két csapatra osztották: fiúkra és lányokra, és ezek a csapatok nemcsak a váltófutásban mérték össze erejüket, hanem Olimpiával kapcsolatos kvízjátékban és csocsóban is.


Ezt követően én leléptem - jött a hajókázás, amiről korábban már olvashattatok, valamint egy másik rendezvény, amiről egyelőre nem kaptam meg a sajtóanyagot és a fotókat... de ha ezt sikerül pótolni, természetesen erről is mesélnék nektek. :)

Fotók: Sunhill Media

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése