2012. július 30., hétfő

Nike VIP megnyitón jártam

Ha most megkérdezném, kinek melyik a kedvenc sportmárkája, szerintem tízből öten vagy még többen a Nike-ot mondanátok. És ez nem is véletlen, hiszen a márka nemcsak a világon népszerű, hanem kis hazánkban is.

Ezért is tartom remek ötletnek, hogy a „Game on World” kampány részeként Magyarországon nyílt egy újabb üzletük. A VIP megnyitón legkiemelkedőbb sportolóinkkal és a Nike üzleti partnereivel ünnepelhettük Budapest szívében, a WestEND City Centerben a legújabb márkabolt megnyitását.

A zártkörű eseményen olyan jeles sportolók és sportteljesítményükben kiemelkedő szerepű hírességek vettek részt, mint Kovács Ági, Lubics Szilvia, Gyenesei Leila vagy Katus Attila. E mellett részesei voltak annak a nem mindennapi fotózásnak, melyből a Westend külső üvegfalát díszítő fotómontázs készült, amelyre a hírességek Nike+ running fogadalmai is felkerültek.

Én a magam részéről nagyon sajnáltam, hogy rohannom kellett tovább egy másik eseményre (arról később mesélek majd nektek), hiszen nemcsak a megnyitó egy részéről maradtam le, hanem sok-sok kedves, rég nem látott ismerőssel való beszélgetésről is. De szerencsére annyit mindenkinek tudtam mondani, hogy bocsi, most rohanok, legközelebb pótoljuk a beszélgetést. :)

Nagy Adrit azért elkaptam egy interjúra, aranyos volt, és mivel már korábban volt már részünk hasonló wellness-es beszélgetésben, tulajdonképpen mindketten úgy éreztük, ismerős vizekre eveztünk. És ez mindig nagyon kellemes, engem bátorsággal tölt el, az interjúalanyaimat pedig több mosolyra sarkallja. :)

De ha már az előbb az evezést említettem, térjünk át egy másik sportra, hiszen a megnyitón az utóbbi idők Nike Running termékeinek újításai is bemutatásra kerültek.

Nike+ Running:
A szeptember 9-én megrendezésre kerülő Nike Budapest Félmaratonra készülő futók számára már elérhető a Nike+ Running alkalmazás iPhone és Android készülékekre is. A Nike+ Running jóvoltából minden olyan motivációt megkaphatnak a futók, melyek inspirálják őket, ráadásul ennek segítségével a több, mint 7 millió tagot számláló Nike+ közösséghez is csatlakozhatnak. A legutóbbi „Game on World” névre keresztelt kampány újabb, eddig nem teljesített távok megtételére ösztönzi a sportolókat.

Nike FlyKnit Racer:
A Nike újragondolta és forradalmasította a cipőkészítést: az új Nike Flyknit technológia csak annyi anyagot használ fel a felsőrészhez, amennyi a cipő összevarrásához kell azáltal, hogy egy különleges cérna alkotta kötött részből áll. Az ultrakönnyű Nike Flykint Racer versenycipő mindösszesen 160 grammot nyom, amely 19%-kal könnyebb, mint a 2011-es férfi Maraton Világbajnokság dobogósai által viselt Nike Zoom Streak 3.

Nike Lunarglide+4:
A Nike újragondolta és forradalmasította a cipőkészítést: az új Nike Flyknit technológia csak annyi anyagot használ fel a felsőrészhez, amennyi a cipő összevarrásához kell azáltal, hogy egy különleges cérna alkotta kötött részből áll. Az ultrakönnyű Nike Flykint Racer versenycipő mindösszesen 160 grammot nyom, amely 19%-kal könnyebb, mint a 2011-es férfi Maraton Világbajnokság dobogósai által viselt Nike Zoom Streak 3.

Kalandra fel, kedves Olvasók - szerintem legalább egyszer érdemes megnézni az új üzletet, mert nagyon szép lett!

Íme a megnyitó legtutibb fotói:


  Fotók: RedLemon Media




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése