2012. július 11., szerda

BKV hajókáztam

A mai napom igencsak sűrű volt: délelőtt egy sajtótájékoztató, délután egy másik, este mozi, de valahol ezek között egy ingyenes hajókázást is sikerült beiktatni.

Erről csak azért szeretnék itt is írni, mert valahol kapcsolódik a médiához. Biztosan ti is sokat hallottatok a július 1-től BKV jeggyel és bérlettel igénybe vehető D11-es, 12-es és 13-as hajókról - és a blogokat olvasgatva arra következtetek, hogy több elmarasztaló infó juthatott el hozzátok is, mint jó. Pedig nem kell tartani a hajókázástól! Az én tapasztalataim szerint legalábbis biztosan nem.

A "csónak" nem volt túl kicsi, sem túl nagy. Kb. az internet által beígért időpontban érkezett a Kopaszi gát megállóhoz (a Haller utcánál úgy tudom, a Duna alacsony vízállása miatt nem állnak meg a hajók).


A beszállás mondjuk tényleg vicces volt, konkrétan keresztül kellett vonulnunk egy másik hajón. Erről nincs fotóm, de nem volt sem nehéz, sem veszélyes. Mozgáskorlátozottak, illetve gyerekek és kutyák is simán megcsinálták, és a többi megállónál nem is láttam ilyesmit, pedig konkrétan több, mint fél órát töltöttem a fedélzeten: a Jászai Mari térig utaztam. Többnyire a hajó tetején, arccal menetiránynak. :))


De fotóztam hátrafelé is:


És oldalra, és a többi hajó felé, meg mindenfelé, ahol látványosságot láttam. :))) A fény sokszor túl erős volt, úgyhogy néhány fotóm nem is sikerült sajnos. De ezek lettek a legjobbak - a mobilomtól nem is rosszak szerintem. ;-)))





Szóval nekem nem volt bunkó kalauz, sőt, a bérletemet se nézte meg ;) sem hosszas várakozás, az indulásnál és az egyes megállókban sem. De olyannal sem szembesültem, hogy csak annyian szállhatnak fel a hajóra, ahányan leszálltak, mert a hajók csak korlátozott számú utast szállítanak. Lehet, hogy van ilyen, de én minden megállónál úgy láttam, hogy senkit sem hagytunk ott. Pedig volt, ahol vagy húszan várakoztak, de csak hárman szálltak le.

Végül egy fotó a szerzőről, amint kipirulva, de első BKV-s hajókázása után boldogan és elégedetten mosolyog a kamerába (micsoda elcsépelt és öntelt szöveg, te jó ég... de most már este 10 is elmúlt, és nekem nincs kedvem javítgatni). :)))


Ti kipróbáltátok már a BKV jeggyel és bérlettel való hajókázást? Kíváncsi lennék, milyen tapasztalataitok vannak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése