2013. május 15., szerda

Hihetetlen fotók! Ez is Magyarország?

Szerintem elképesztő, hogy bárhol járok, bármit olvasok, az emberek többségéből ömlenek a negatív gondolatok. Ez persze néha kell, de néha már olyan méreteket ölt, hogy legszívesebben elfutnék a világ elől.

Ilyen, kicsit szomorkás lelkiállapotban akadtam rá erre a cikkre, és a képek láttán csak tátottam a szám. Majd belegondoltam, mennyit sír a szánk - többnyire apróságok miatt, feleslegesen, ahelyett, hogy a szép dolgokra koncentrálnánk, és észrevennénk mindazt a szépet s jót, amit körülvesz minket. (Itt természetesen nem azokra a gondokra célzok, melyek a megélhetést, vagy az életet veszélyeztethetik, hanem sokkal inkább a mindennapi problémázásokra, parázásokra... tudjuk mindannyian szerintem, hogy mikre. :))

Nyisd hát ki a szemed és szíved, és vedd észre a csodát. Például ezeken a képeken. Mert minden nap kincs, minden érték fontos, Magyarország pedig igenis csodálatos! :)

Nézd meg a hihetetlen fotókat ide kattintva - ámuldozni, csodálkozni, majd utazásszervezésen gondolkodni ér! :)))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése