2013. április 10., szerda

Ismerd meg a világ legboldogabb emberét!

Nick Vujicic nevét egy ismerősömtől hallottam először. Értetlenül bámulhattam rá, miközben azt kérdeztem: ennek az embernek tényleg nincs se keze, se lába? Aztán mutatott egy videót, ami után én megnéztem még jó néhányat. Meg egy riportot a Naplóban, ahol Vujity Tvrtko és Szalai Ádám találkozott és beszélgetett is Nickkel.

Számomra tényleg elképesztő az az erő és energia, ami ebből a fiatalemberből árad. Sokak szerint már gyerekként ki kellett volna derülnie, hogy életképtelen - ők azok, akik nem értik, mi élteti, mi viszi előre, mi teszi lehetővé azt, hogy Nick ma is köztünk legyen, éljen és beszéljen - méghozzá a boldogságról.

Azt, hogy még mi mindenről mesél a boldogság nagykövete, az hamarosan előttünk sem lesz már titok: Nick Magyarországra is ellátogat a Nem Adom Fel Alapítvány és az Ez az a nap! szervezőiroda szervezésében.

Remélem, feleségéről és kisfiáról is fog mesélni, akit egy különleges módszer segítségével ő is tud ringatni... nézzétek csak:


Nick Vujicic előadásai a következő helyszíneken és időpontokban zajlanak majd:

Budapest, 2013. április 19, 15 óra

Pécs, 2013. április 20, 10 óra 

Debrecen, 2013. április 20. 19 óra 

További infók és jegyinfó itt érhető el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése