2013. április 26., péntek

Strongbow Gold partin jártam

Újabban a sok munka és a suli miatt elég kevés rendezvényre jutok el - mármint persze minden viszonyítás kérdése: én azt nézem, milyen sok helyen ott voltam mondjuk tavaly ilyenkor... :) De tegnap este arra gondoltam: fenébe a lapzártával (igen, máskor is gondoltam már ilyesmit... :)), és irány a Strongbow Gold partija. Felkaptam a fekete-arany kis ruhámat, mivel a dress code smart casual, black & gold volt, és a Trafiq felé vettem az irányt.

A helyszínre igyekezve, majd ott is több ismerőssel összefutottam még a rendezvény előtt, olyanokkal is, akiket tényleg nagyon rég nem láttam. Voltak, akikkel elintéztük egy-egy "helló, hogy vagy" köszöntéssel a dolgot, de olyanok is, akikkel nem tudtuk volna abbahagyni a beszélgetést. Szerencsére valahogy mindig ők vannak többen... :))

Megragadtam egy trendi kalapot és egy Strongbow-t, de persze pont akkor jöttek arra a fotósok... :)))


Egyébként az első korty után úgy éreztem, nekem jobban bejön a hagyományos Strongbow, de aztán újra belekortyoltam, és akkor nagyon "eltalált" ez a mézes almás történet. Mivel a mézet és az almát is szeretem, végül is ez talán nem is akkora csoda... :))

Szóval, a rendezvényre visszatérve: welcome drinkek és rövid köszöntés után megnézhettük Szegedi Kata színpompás, nyárias ruháit, melyeket a Strongbow új íze ihletett. Én balról a második ruhát választanám, az egyszerű kis feketét, de a színeseket is felpróbálnám (csak hogy bebizonyosodjon, mennyire nem az én világom semmi, ami színes :)).


Majd az új Honey & Apple reklámfilmjét is megnéztük. Ha emlékeztek az előzőre, ami konkrétan olyan lédús almákat ábrázolt, hogy összefutott a nyál a szánkban... na, ez is olyan lesz. :) Mondjuk az is érdekes volt, hogy nem mindenki volt azzal tisztában, mit is jelent a reklám, mint olyan. Mögöttem a néhány másodperces vetítés után megszólalt valaki: "ez csak ennyi?". Hát, azt hiszem, erre írnám Facebook-kommentbe, hogy LOL. :-)))


A termékre kanyarodva: megtudtam, hogy a Honey & Apple kifejezetten a magyar fogyasztók ízlésvilágának szeretne kedvezni, és csak nálunk lesz kapható. Ez imponáló lehet nekünk szerintem - a Strongbow szeret minket. :)))

De hogyan kapcsolódik ez az új íz a zenéhez? A következő gondolatokat a sajtóanyagból emeltem át:
A magyar fogyasztók visszajelzései alapján az angliai cider-mesterek édesebb, nőiesebb íz elkészítésén fáradoztak, amikor meghallottak egy 1940-es évekbeli amerikai jazz-dalt, ami az alma-méz kombináció megalkotására inspirálta őket. Ez az új íz pedig további ihletet jelentett a Strongbow hazai csapatának, így elkészült a 2013-as AppleHoney című szám. Ez a friss jazz-tétel pedig hazánk 3 neves lemezlovasát inspirálta új szám elkészítésére, így Julia Carpenter, Chris Lawyer- Bricklake és Lotfi Begi (Compact Disco) is megalkotta saját remixét, amelyek elérhetők a legnagyobb videómegosztón. 



A Strongbow azonban továbbra is keresi a friss gondolatokat, amelyeket az alma és a méz ihlet, így a Magyar DJ Szövetséggel közösen pályázatot hirdetnek kezdő, félprofi és profi lemezlovasok számára, hogy az AppleHoney számra készítsék el saját mixüket.

A dal zenesávjai hamarosan elérhetők lesznek a www.strongbowmusic.hu weboldalon csakúgy, mint a részletes pályázati felhívás. A remix-versenyre 2013. május 24-től lehet majd jelentkezni. A győztes DJ számos értékes nyereménnyel gazdagodik, hiszen felléphet a Balaton Soundon, találkozhat egy nemzetközi neves DJ-vel, aki a dalát is meghallgatja majd, sőt mixe felkerül a 2013-as Remix Válogatásra is, így többezer emberhez juttatva el a DJ nevét. 

A Strongbow legújabb íze hamarosan elérhető lesz országszerte minden boltban.


És végül hadd mutassak egy számomra nagyon kedves csoportképet a helyszínről Rékával, Bálinttal, Balázzsal és velem. Még soha nem álltunk így össze, együtt fotózkodni, sőt, szerintem még rendezvényen sem voltunk egyszerre így, négyen. :) De remélem, nem ez volt az utolsó alkalom, és lesznek még közös képek. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése