2012. november 28., szerda

Schumacher Forma-1-es pályája képekben

Kislányként Ayrton Senna versenyzését bámultam tátott szájjal (mert mit várhatunk attól, aki fiú unokatesók és szomszéd srácok gyűrűjében nevelkedik :)), tinikoromban pedig Michael Schumacher miatt szurkoltam végig a futamokat. Lelkesedésem messzire vitt: Forma-1-es riporternek készültem, kisebb-nagyobb sikerekkel, melyek közt számon tartok több, futó találkozást is a bajnokkal.


Amikor először visszavonult, azt gondoltam, soha többé nem ül F1-es autóba, de most, hogy ezt újabb visszavonulása kapcsán ő maga mondta ki, már biztos lehetek benne. Emiatt kicsit szomorú vagyok, de tudom, hogy minden éra lezárása egy új kezdete is egyben - Michaelnek és a Forma-1-nek egyaránt.

A BBC készített egy szuper képes összeállítást Schumi F1-es pályafutásáról, amit itt tudtok megnézni.

Ti bírtátok a bajnokot? Nektek ki a kedvenc pilótátok, és miért őt szeretitek legjobban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése