2012. november 30., péntek

BY ME-vel ünnepeltünk az Erzsébet Bálon

Erzsébetváros idén ünnepli fennállásának 130. évfordulóját. Szép, kerek szám, és számomra azért is jelentős, mert ebből a 130-ból ötöt "együtt" éltünk le, Erzsébetváros meg én. :)

De a múlt pénteken tartott ünneplés természetesen nem nekem, nekünk szólt, hanem annak, hogy az Erzsébet Bálon láthatta először a báli közönség és a sajtó Hrivnák Tünde BY ME vadászkollekciójának különleges történelmi hangulatot idéző férfi és női öltözékeit.

A Sisi osztrák császárnő és magyar királyné személye ihlette BY ME vadászkollekció legegyedibb darabjait Pataki Zita műsorvezető, Bánhidi Petra táncművész és 2012 Miss Kalocsa, Kármán Dalma mutatta be a kerület művészeiből és vállalkozóiból álló közönségnek.


A bemutatót sajnos nem láthattam elejétől végéig, de amennyit a galériáról végül megcsodálhattam a ruhákból, attól szó szerint tátva maradt a szám. Ehhez persze a Corinthia Hotel csodálatos díszletei és a mesevilágba röpítő zene is hozzájárult... :) 

Kifelé jövet összefutottam a kollekció megálmodójával, Hrivnák Tündével, aki érdeklődött, hogy nekem tetszettek-e a ruhák. Természetesen azt feleltem, hogy nagyon, de azt csak gondolatban tettem hozzá, hogy bármelyik ruháját szívesen elfogadnám, mert imádom az anyagait és az egyedi ötleteit, no meg azt, ahogyan hagyomány és modernség keveredik a kreációiban. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése