2012. szeptember 19., szerda

Milyen blogokat olvasunk?

Egyszer régen, valamikor "őskori" gimis éveim hajnalán egy tanárom mondta nekem, hogy aki ír, annak bizony nem árt, ha olvas is. Ezt sokáig nem értettem, de amikor felvillant a szikra a buksimban, nem volt más hátra, mint előre. :) Vagyis igazat adva a bölcs tanárnéninek, magam is többet kezdtem olvasni.

Ez manapság is így van, de a könyvek mellett blogokat is nézegetek, olvasgatok. Nekem három kedvencem van, amiket már sorolok is. :)

Zita barátném néhány hónapja költözött Isztambulba, ahol várta a Kedvese, no meg tengernyi élmény és kaland. Ezek miatt hol irigylem, hol nagyon furcsállom a sztorijait - például a Fenerbahce focicsapat himnuszát egy esküvőn... de olyan is volt már, hogy megkönnyeztem a történeteit. Mivel blogja magánjellegű, inkább nem linkelem be, de számos hasonlóra bukkanhattok ti is a neten. :)

A másik oldal, ami számomra szívmelengető képek lelőhelye Vörös-Csuta Andrea blogja, amit itt nézhettek meg. Aki szereti a szépet, a cukit, az egyedit és a gyerekfotókat, annak garantáltan tetszeni fog. :)

Egy másik, bár ez inkább egy weboldal, a maga teljességében :) Eszter és Dani Képmás című oldala. Két fiatal fotósról van szó, akik fényképeznek - esküvőt, gyerekeket, portrékat, meg mindent, ami a szemnek gyönyörű. Egyedi ötleteik megvalósítása mellett pedig blogolnak is. Ja, és a háttérképem is tőlük van! :)

És ha már fotók, ne feledkezzünk meg a divatról sem: Festy blogjába is gyakran benézek, nemcsak mert érdekes, hanem azért is, mert engem is inspirál. Most épp a New York-i divathéten van, onnan tett fel képeket és backstage fotókat. Csak mondom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése