2012. szeptember 29., szombat

Zsúfolt hét

A Facebookon már láthattátok, mi az oka annak, hogy az elmúlt napokban ilyen csendes voltam. Nem a lustaságom, az egyszer biztos... sőt, kicsit sikerült is túlhajtanom magam, de rendesen, ugyanis kiszámoltam, hogy másfél nap alatt 6 rendezvényen vettem részt. Aztán utánaszámoltam: ezekre nem is másfél nap, hanem kevesebb, mint 24 óra alatt került sor. Ez csak azért durva - már hogy legyen mihez viszonyítani -, mert egy-egy sajtótáj. általában olyan másfél-két órát vesz igénybe, és ugye az ember lánya számára evésnek, alvásnak, közlekedésnek és egy kis magánéletnek is bele kell férnie egy napba. Normális esetben. :)

Szóval, a lényeg: nem maradtok bejegyzések nélkül sokáig, hamarosan összeszedem magam ebből a rendkívül kimerült állapotomból, amiben éppen leledzem itthon (tegnap konkrétan nem bírtam volna felkelni az ágyból, és ez ma is csak 13 óra alvás után sikerült... :)), és írni fogok az eseményekről. Sőt, lesz egy kis exkluzív infóm is, csak nektek! :)

Addig is további szép hétvégét kívánok, és jó kikapcsolódást nektek - úgy, ahogyan ti szeretnétek! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése