2012. október 23., kedd

Keresztes Ildikó 12 év után így lepi meg közönségét

Keresztes Ildikó 12 év után készül ismét önálló nagykoncertre: november 23-án a Millenáris Teátrumban lép fel együttesével, a tavasszal újjáalakult Keresztes Ildikó Banddel, és sztárvendégeket is hoz magával. :)


2000-ben, a Budai Parkszínpadon tartott utoljára önálló élőzenekaros nagykoncertet Keresztes Ildikó a fővárosban. Idén a Millenáris Teátrum ad otthont egy újabb nagyszabású műsornak november 23-án, este 7 órakor. „Azért választottuk helyszínül a Millenáris Teátrumot, mert ez minden igényt kielégít. Megtaláltuk az középutat a fesztiválozók és a színházlátogatók igényei között.”

A művésznő vendégeket is hívott a koncertjére, mégpedig három fiatalembert, akik az utóbbi években országos ismertségre tettek szert. „Mivel pályám során én is sok énekes koncertjén szerepeltem vendégként, én is nagyon szerettem volna fellépőket hívni. Mivel az életemben most nagyon meghatározó szerepet játszik az X-Faktor, így három egykori mentoráltamat hívtam meg, Király L. Norbit, Takács Nikolast, illetve Baricz Gergőt.”

A novemberi nagykoncerten új zenekar fog szerepelni Ildi mögött. A dobnál Borbély Zsolt, a billentyűknél Popper Péter, a basszusgitárnál Lőrincz Viktor, a szólógitárnál pedig Szűcs János lesz majd látható, hallható. ”Életem legjobb választása volt ez a zenekar. Nagyon inspirálóak, élvezem velük a közös munkát.”

Keresztes Ildikó műsorában többféle műfaj képviselteti majd magát: „Fogok énekelni külföldi és magyar dalokat, saját lemezeim legnagyobb slágereit, így mindenki talál majd kedvére valót. A közönséget szeretném megajándékozni ezzel a jó hangulatú estével, köszönetet szeretnék mondani azoknak a rajongóknak, akik pályám eleje óta elkísérnek, illetve azoknak, akik az X-Faktor által ismertek meg, kezdték el hallgatni a dalaimat és megszerettek.”

Jegyinfo: www.ticketportal.hu, www.jegy.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése