2012. október 25., csütörtök

Kirabolták a magyar sztárt

DJ Dominique sűrű és nagyon nehéz napokat tudhat magáénak. Fellépésről-fellépésre rohan, szinte szusszanásnyi ideje sincs. Hétfőn egy nagyon kellemetlen meglepetés érte autójánál, hiszen a hátsó ablaküveget betörtök és az összes cd-t, melyet a fellépései során használ, ellopták. A kár felbecsülhetetlen, hiszen világsztárok által dedikált lemezek és egyedülálló mixek is voltak a cd táskában...




DJ Dominique több mint 10 éves munkája került veszélybe a héten azzal, hogy feltörték az autóját és ellopták a cd táskáját. Benne volt a komplett zenei anyaga, különleges mini mixek, dedikált lemezek, maxi cd-k, saját zenék, speciális válogatások egyszóval, élete munkája. Mikor észrevette a feltört autót rögvest a rendőrséget hívta, de ők nem sok jóval kecsegtetik. Az anyagok nagyobb részéről van másolat a számítógépében, de vannak pótolhatatlan darabok is köztük.

„Mikor megláttam a kocsit és rájöttem, hogy kilopták a cd táskám, azt hittem elájulok. A 4 napos ünnep alatt tele voltam fellépéssel, elsőre azt hittem, le kell mondanom őket. Szerencsére a barátaim és a kollegáim sokat segítettek, így minden munkát teljesíteni tudtam. Van néhány lemez, ami miatt nagyon fáj a szívem, mert az senki másnak nem értékes, de nekem viszont nagyon is az. Remélem, egyszer valahogy visszakapom azokat. Hihetetlen nagy boldogság volna számomra. A fellépések továbbra is fennakadások nélkül folytatódnak, hiszen a közönség semmit nem vehet észre. The show must go on!” mesélte DJ Dominique kiborulva.
Fotók és információ: Sunhill Media

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése