2013. március 12., kedd

Magyar sztár a Dr. Szösziben

Rákász Dani neve itthon is sokaknak ismerősen cseng: vannak, akik a Megatáncból emlékeznek rá, mások onnan, hogy a Vámpírok bálja révén külföldre került, majd megkapta a Dirty Dancing - live on stage - show főszerepét. Most pedig újabb sikert könyvelhet el: a Dr. Szösziben játszik, méghozzá nem is olyan messze Budapesttől... ;)



A Dr. Szöszi című sikerfilm musicalváltozata a New York-i Brodway és a londoni West End után február 21-től a bécsi Ronacher Theaterben is látható Natürlich Blonde címen.

A musical 2007-es premierje óta több díjat is nyert,11- et Brodway-n és Londonban 3 Laurence Olivier díjat,ami legrangosabb brit színházi elismerés. A bécsi előadás rendező-koreográfusa a Tony-díjas Jerry Mitchell,aki az eddigi legnagyobb zenekarral dolgozik Bécsben,ahol szintén láthatják a nézők a lélegzetelállító ugróköteles koreográfiát.

Rákász Danit a szexi és ellenállhatatlan UPS futár szerepén kívül még két kisebb szerepben láthatjuk,mint Dewey - Paulette ex pasija és mint Grandmaster Chad - ami egy rap szóló.



Amikor egyszer régen, nagyon régen beszélgettünk - még a Cosmo.hu megbízásából készíthettem interjút Danival -, egy igazi sztárt vártam az interjúra, és tulajdonképpen ő már akkor az volt. Ugyanakkor teljes döbbenet volt számomra, hogy miután kikapcsoltam a diktafont, arra kért, most én meséljek: magamról, az álmaimról, mindenről. Akkoriban nagyon szerettem volna kiadni az egyik kedves történetemet regény formájában, erről emlékszem, milyen sokáig beszélgettünk. Minden érdekelte, a történet megszületésétől a karaktereken át a könyvkiadás folyamatáig. 

Tudom, nem nagy dolog, de nekem szép emlékként maradt meg ez a történet. Ezért csak még nagyobb örömmel láttam és hallottam későbbi sikereit a Dirty Dancingben, és most is hasonló szépeket, jókat kívánok neki. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése